czwartek, 12 stycznia 2012

Troszkę Faktów o one direction ;**:)

"Harry jest maniakiem czystości, a Louis strasznym bałaganiarzem. Kiedy jesteśmy w hotelu Harry sprząta w ich pokoju dwa, trzy razy na dzień, a Louis nie robi tego w ogóle."
  Niall uważa, że najlepsze rzeczy w nim, to boski śmiech, hojność i szczerość.
  Niall pierdzi nawet przez sen.
 Podczas długich podróży chłopcy czytają listy od swoich fanów.
 Louis mówi, że potrzebuje dziewczyny, która śmiałaby się z jego żartów.
 "Miałem niezły ubaw z chłopakami przez cały rok. Mam nadzieję, że takich lat będzie więcej." - Zain.
 Harry nigdy nie miał na sobie szelek.
 "Chcę umówić się z Adele!" - Harry.
 Liam był na liście rezerwowej do biegu sprintem na London 2012 Olympics.
. Ulubione filmy Harrego to Titanic, Love Actually i The Notebook.
 Liam uwielbia gotować.
 "Ceny dumpingowe nie są zbyt atrakcyjne." - Louis.
 "Jestem singlem i kocham to." - Zayn.
 Chris Brown followuje Zayna na twitterze.
 Oglądając Księżyc w Nowiu, Louis śmiał się, jak głupi przy scenie, kiedy Edward wychodzi na słońce.
 Niall zawsze jadł na lekcjach. { tak jak ja.. no nie na każdych ale na większości J}
. Jeśli Harry byłby niewidzialny, często odwiedzałby szatnie dziewcząt.
 "Jestem hojny, uczciwy i mam ładny uśmiech." -Niall.
 Niania Niall'a nazywała się Margaret Nolan, ale Niall zwracał się do niej Maggie.
 Pies Louisa nazywa się Ted.
"Chcę nowego Buzza Australa, takiego który rusza głową."- wpis Liama na tt.
. Danielle kupiła Liam’owi zestaw dziecięcy „łyżka i widelec” z bajki Toy Story.
 Kiedy Niall bym młodszy chciał, tak jak Justin Bieber, grać w hokeja.
. Kiedyś Liam powiedział, że jest smutny. Reszta 1D poradziła mu, żeby "wyobraził sobie dziecko z brodą". Chłopcy mają bransoletki przyjaźni.

1 komentarz: